Bewertungen von Bistro Beiroet Groningen

Neue Beurteilungen

5.0
Rahul
27 August 2025

Lekkere vlees voor goeie prijs

JB
26 August 2025
De Jonge
23 August 2025

Vlees was niet warm. Ik had 2 bakjes rode uiensaus erbij gekocht voor 2 euro maar kreeg de pittige rode saus, die niemand lust.

C
22 August 2025
Wim
21 August 2025

Eten is heerlijk, aanrader

DB
20 August 2025
A.P
19 August 2025

Het ging

Christiaan Koning
18 August 2025

Eten was nog wel goed warm. Niet heel smaakvol dit keer. En wederom klopte er iets niet bij de bestelling, nu miste de patat. De kwaliteit is de laatste maanden achteruit gegaan.

Amanda
17 August 2025

Eerste keer hier besteld. Bestelling kwam een halfuur telaat, de sla was helemaal bruin geworden door de warmte. Bij de kipkapsalon zat bijna geen kip. Heel erg jammer. Foutjes kunnen gebeuren maar bij een bestelling van 40 euro vind het erg triest.

Mousa
16 August 2025

Heeel lekker

Ahmed Hasan
15 August 2025
Edwin
14 August 2025

Gerecht nu lekker warm bezorgd Top!!🫶

JB
12 August 2025
Rob de Jonge
11 August 2025

eten prima, maar € 2,50 berekenen voor een minuscuul bakje salade is belachelijk. Ook het in rekening brengen van een plastic tas van € 0,25 terwijl het eten in een papieren tas zat, is niet juist.

PS
11 August 2025

Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Peter
9 August 2025
A
8 August 2025

Het vlees van de kalf ribs was taai

Suu
6 August 2025

Deze keer wat minder met de kipshoarma sandwich, had een opmerking achter gelaten, was helaas genegeerd

Jan
6 August 2025

Heerlijk gevuld broodje, vriendelijke bezorger en lekker snel geleverd.

Klaas
3 August 2025

Ontzettend lekker gegeten. Krijgt echt genoeg eten voor je geld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Pijl
31 Juli 2025

Snelle bezorging (besteld even voor 16u) en was weer heerlijk de extra saus maakt het helemaal af

Pauline
31 Juli 2025
F.
28 Juli 2025

Sandwich lamsvlees heeft iets teveel aiolie (?) saus maar de salade is vers en lekker. Eten was wel wat afgekoeld, ook al wonen we dichtbij.

Annemiek
27 Juli 2025

Alles was prima in orde en smaakte ook goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Barrie Zetmeel
26 Juli 2025

Al jaren bestel ik bij Beiroet maar voor het eerst kreeg ik een afgekoelde (koude) Kapsalon XL, graag de 'salade apart' hebben ze een beetje te letterlijk genomen, deze staat waarschijnlijk nog ergens anders en ontbrak bij de bestelling. Heel erg jammer.

Kevin
25 Juli 2025

Bezorger gaf me 10tje te veel terug, mag vaker langs komen!! Haha, eten was super! (Geld uiteraard terug gegeven)

Jose
25 Juli 2025

Die kipfilet schotels zijn ineens heel anders met een of andere rare wrap die heel hard is. En ook veel minder. Er misten dingen bij mijn bestelling. Eerst was ik altijd een tevreden klant maar de laatste tijd vind ik het erg achteruit gegaan. De kip was wel lekker nog steeds, alleen jammer dat het ineens anders is geworden.

willem groenendal
23 Juli 2025

19:37 mail ontvangen dat de bestelling er aan komt en pas 40 minuten later bezorgd terwijl we in de aangrenzende wijk de Hunze wonen. eten was koud en hebben we moeten opwarmen.

Lu
17 Juli 2025
JdB
15 Juli 2025
R.
14 Juli 2025

Altijd lekker en altijd een vriendelijke bezorger!

Natasja
14 Juli 2025
Nanno Ots
8 Juli 2025

Altijd op tijd,byzonder goed eten.

Jeanisse
7 Juli 2025

We hebben de lamachoun gekocht voor vrienden van ons. Die vonden het echt niet lekker! Maar de spare-ribs en hamburger waren wel weer on point.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

E
3 Juli 2025

Hoi! Wilde ff laten weten dat ik helaas niet tevreden met wat ik gisteren gegeten heb. AI-ogende plaatjes van het voedsel scheppen een verkeerd beeld. Had een Sandwich Kafta besteld. Droog smakeloos vlees, amper groente en saus gerold in uitgedroogd libanees brood. Ook was het eten koud, waarschijnlijk door de bezorging die ca. 20 minuten langer duurde dan beloofd. Hier heb ik begrip voor vanwege de hittegolf. Maar de kwaliteit van het eten niet. Voel me misleid, heb eerder bij jullie en toen was het veel beter, jammer want ik hou wel van middenoosters eten. Groet uit Beijum

Klaas
2 Juli 2025

Helaas niet complete bestelling gekregen.Ook na telefonisch contact met belofte de rest te brengen helaas ook de 2de keer weer niet compleet.Helaas duurde het nabrengen ook nog eens meer dan 1/2 uur.Dus de rest is steenkoud.Helaas Bistro Beiroet weer niet compleet.En erachteraan bellen heeft dus ook geen zin.

AKA
30 Juni 2025

Deel van bestelling niet mee, na belletje later bezorgt, raar smaakje aan vlees. Jammer normaal gesproken geen problemen.

Gaby Visser
30 Juni 2025

Normaal is het eten van jullie erg lekker, en zou ook zeker blijven bestellen. Maar vandaag was het wat minder, de lamachoun waren de randen zo door gebakken dat je het niet kon eten veelste hard en het vlees was wat te lang gebakken waardoor het te droog was, heb het 1 keer eerder mee gemaakt, maar dacht kan gebeuren mischien te druk geen idee, dat was wel jammer van vandaag, verder was de bezorging top en vriendelijk, maar ondanks dit raad ik jullie zeker aan hier bij andere dorps genoten om jullie heerlijke gerechten te proeven! De 2 sterren zijn echt puur van de bestelling van vandaag !

de vries
30 Juni 2025

Broodje kipfilet besteld. Geen kruiden geen champignons en totaal anders dan op de foto. Jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Annemiek
29 Juni 2025

Ja het eten was weer super lekker en compleet. Moest wel wat langer wachten maar goed dat vond ik niet zo erg

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Minto
28 Juni 2025

Smaakloos ( flauw ) en veel te grote brokken vlees. Misschien de volgende keer beter

Michael
26 Juni 2025

Nog nooit klachten gehad. Altijd optijd geleverd. Heerlijk gekruid. Goede porties. Vriendelijke bezorgers ( met smile )

Agnes
24 Juni 2025

Veel groente op de falafel, lekker, helaas niet zo lekker als de tunesische malfouf

Erik
23 Juni 2025

Gewoon goed en lekker eten👍

John Kleine
21 Juni 2025

Spare ribs besteld. Omg, wat zijn deze lekker hier. Beter dan spare rib exspress. Normaal bestellen we broodjes doner of kapsalon, altijd kwaliteits eten, verse groente . Al met al 6 sterren als het kon.

Nathalie
20 Juni 2025

Snelle levering, netjes verpakt, vriendelijke bezorger

Edwin
19 Juni 2025

Had het eten om 18.00 uur besteld kwam pas om 18.45 En nog koud ook moest het opwarmen in magnetron. Dus dat was niet zo heel fijn.

Jeff
18 Juni 2025

Goed Doner vlees met weinig harde (vet) stukken. Goed brood en ruim belegd. De knoflooksaus mag wat dunner en pittiger.

Donald
18 Juni 2025

Wij vinden wel lekker gegeten 👍👍👍👍

Anita
15 Juni 2025

Zeer snelle bezorgd. Het eten was weer goed en een mooie hoeveelheid. In de loop der jaren is het eten nooit slechter of minder in hoeveelheid geworden. Zeer tevreden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Piet Stinissen
15 Juni 2025

Iedereen was zeer tevreden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Cis
13 Juni 2025

Heerlijk gegeten, goed warm, voor mij was de shoarmaschotel teveel, de rest morgen verder eten.

Kor de Vries
12 Juni 2025

Wederom uitstekend en prima kwaliteit eten. Dank u !

J
11 Juni 2025
PS
7 Juni 2025

Was weer snel en lekker

DB
7 Juni 2025
Rs
6 Juni 2025

Lekker eten en snel bezorgd!

S mishan
4 Juni 2025
Dani
4 Juni 2025

Altijd top :)

S mishan
2 Juni 2025

Alles was top zoals elke keer weer!

Kor de Vries
29 Mai 2025

Heerlijke kapsalon, prima berijd,top.

van der Velde
29 Mai 2025

Netjes bericht gehad dat bestelling onderweg was. 17 minuten later bezorgd. Was nog beetje warm werd dus een magnetron maaltijd. Ben dit niet gewend

Pieter
28 Mai 2025

Ik heb een kapsalon en sandwich shaslik besteld. De smaak was goed, zoals altijd. De sandwich was echter beneden maat. Hij zou de halbe prijs zijn, maar was dan ook zeker minder dan de helft van een broodje döner, bijvoorbeeld. Hij was ook veel kleiner dan op de foto op de menukaart. Ik voel me bedonderd. Ik heb vaak bij Beiroet met tevredenheid besteld. Vandaag niet.

Meijer
27 Mai 2025

Bestel regelmatig maar nu was het koud en de patat erg slap. Niet lekker

Mirjam
26 Mai 2025

Alles is altijd lekker, maar vond het wel heel erg jammer dat de salade qua hoeveelheid gehalveerd is, wat voor 7 euro echt te duur is!

Kor de Vries
26 Mai 2025

Het eten was prima, puntje van aandacht, het vlees was te hard gebakken of gegrild.(zwart) verder heerlijk en vooral voldoende.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

R.h
25 Mai 2025

Niet compleet en gewoon niet nabezorgt

Albert
25 Mai 2025

Eerdere bestellingen altijd top, Deze keer de friet en aardappels niet warm meer. Spareribs smaakten top, maar de hoeveel was minder dan anders. De bestelde drankjes, sausjes en salade ontbraken, deze werden alsnog later bezorgd. De volgende keer vast weer beter.

Puk
24 Mai 2025

bezorging kon wel wat sneller maar het eten was weer heerlijk

Jos
24 Mai 2025

Ik had extra vlees en extra Spaanse pepers bij besteld extra vlees was nauwelijks te merken en de Spaanse pepers waren vergeten☹️ Normaal gesproken is Bistro Beiroet altijd dikke prima maar deze keer hebben ze toch wat steekjes laten vallen. Oh ja en ruim 1,5 uur moeten wachten. Smaak was wel goed gelukkig 🙏

Tom
23 Mai 2025

Smaak was goed, maar de onderste vlies van de spareribs was niet door heen te komen waardoor het niet lekker eten was.

.eijer
22 Mai 2025

Heerlijke kip is mijn favoriet

Annemiek
21 Mai 2025

Eten was weer super lekker, heb er van gesmuld. Ik ga deze menu zeker vaker bestellen met de chicken tenders.

Linda
19 Mai 2025

Beste lahmachoun van Groningen! Ook de feta damaged is erg lekker en vers. De baklava is heel lekker, niet te nat, maar heerlijk krokant. De deeg van de lahmachoun is heerlijk vers. Echt top. Vriendelijke medewerkers en heerlijk eten. Ons favoriete restaurant

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rk
17 Mai 2025

Lekkah^^

Linda Hindriks
14 Mai 2025

Heerlijk eten! Vers, warm en heerlijke portie. Complimenten voor de kok en ook aardige bezorger. Wij hebben enorm genoten

Leo Prins
14 Mai 2025

Gisteren Libanese Specialiteiten besteld....heerlijk.!!! Wat is wel vreemd vind is dat je 25 cent moet betalen voor een plastic tas.....ik kan mij niet anders herinneren dat het geleverd word in een papieren tas. Ik betaal dus voor iets dat niet geleverd wordt. 🤨 Maar het eten was heerlijk en warm. 👍🏼🤓

Desiree
12 Mai 2025
Annemiek
11 Mai 2025

Het eten was goed zoals de vorige keren, het enige min puntje dat ik heb is dat er een paar items vergeten waren bij de bestelling. Maar ondanks dat zal ik alsnog gewoon eten bij jullie bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

J.B
11 Mai 2025

Na langer dan een anderhalf uur eten bezorgd maar was koud gebeld en konden we nieuwe krijgen maar hebben het toen maar opgehaald. Dit hadden we nog nooit meegemaakt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

J
11 Mai 2025
Abdelkader
10 Mai 2025

Tegenvallende kwaliteit weinig vlees geen lekker smaak lijkt hellemaal niet op de foto slechte service.

Stefan Oortwijn
9 Mai 2025

Heerlijke broodjes gehad, snel geleverd en ook nog eens super voordelig door de actie.

Roy
8 Mai 2025

Heerlijk gegeten kapsalon en een beefburger van goede kwaliteit !! En een snelle en beleefde bezorger ! Een belangrijk punt om rekening mee te houden ! Wij zijn een tevreden klant !!!

Jan
5 Mai 2025

Heerlijk., op.tijd geleverd. Lekker warm , vriendelijke bezorger.

Pauline
5 Mai 2025
Annemiek
4 Mai 2025

Ja heel tevreden over het eten, we hadden veel te veel maar dan hebben we morgen ook nog wat lekkers. Het was goed verzorgd en smaakte prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

D
4 Mai 2025
Jacko
3 Mai 2025

Erg goed,was al weer een tijdje geleden. Super goed laten bezorgen en was nog goed warm!!!!!!!

gert
1 Mai 2025

mijn bestelling wijkt nogal af van de afbeeldingen. In negatief opzicht

Klaas
30 April 2025

Helaas was de bestelling weer niet kompleet er miste een gerecht.De rest was prima te eten.

Sandra
30 April 2025

40 minuten na bestellen gebeld hoe lang het zal duren voor de bestelling er zal zijn, aan de telefoon werd aangegeven de bezorger is er met ongeveer15 minuten. Het duurde alsnog 1,5uur!! Los daarvan was het eten wel heel erg lekker.

RK
29 April 2025

Zeer goed!

Paul Abhay
28 April 2025

Super doner lamachun en gebakken aardappelen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

JB
28 April 2025
Rolf
27 April 2025

Uitstekend service ! Snel klaar en vers bereid ! Ga zo door.

Abel
27 April 2025
Natasja
27 April 2025
Mos
24 April 2025

Bestel hier al jaren in mijn ogen de lekkerste bacon beefburger. De kwaliteit is altijd goed. En dat is knap; consistentie in kwaliteit. Tot gister. Ik had al een tijdje de burger niet gehad en verheugde me er enorm op. Eerste hap; droog! Weinig tot geen saus. Die saus maakt het af. Ik weet niet wie gister besloot dat er wel wat minder saus op kon; dat is een vergissing. Kwaliteit van de burger daalt tot; minpunt. In deze karigheid is de burger absoluut geen smaaksensatie meer. Eerder een droge hap brood met wat vlees. Die 5 sterren was het absoluut niet waard. En zeker niet dat geld. Do better.

Jc meijer
24 April 2025

Burger was goed! Patat hard en droog. Niet te eten!