Beoordelingen van Bistro Beiroet Groningen Groningen

Recente recensies

5.0
Ton
23 juni 2026

Snel bezorgd heerlijke kwaliteit

Sis
17 juni 2026

Heerlijk! Snel! Altijd goed.

Mimi
14 juni 2026
Jc
12 juni 2026

Zakje aardappel nat van vet. Ijsbergsla niet fris, bruine randjes. Salade weggegooid omdat het er oud uit zag.

Erik
12 juni 2026
Greiner
11 juni 2026

Iedere keer heerlijk eten. Burgers super mals en smakelijk. Ook spareribs heerlijk. Porties ruim voldoende. Levering vlot. Eten goed warm.

Lea Timmann
8 juni 2026
Jimmy
6 juni 2026
Henk Mertens
6 juni 2026
Margriet
2 juni 2026

Ondanks dat het druk was toch de bestelling met 11 verschillende gerechten (en nog 2 uitzonderingen) goed bereid en afgeleverd. Alle gasten waren zeer te spreken over hun gekozen gerecht. We hebben heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JS
2 juni 2026

Er wordt altijd iets vergeten. Dit keer de tzatziki.

Joop van der Wel
31 mei 2026

Het was weer uitstekend en vlot bezorgd

Dennis
28 mei 2026

Burger en patat waren weer super, zoals eigenlijk altijd :)

Marcel Jasper
28 mei 2026
Luigi
25 mei 2026

Het eten was super lekker zoals gewoonlijk, maar 1ding wil ik wel even vermelden . Jullie hebben bij alle schotels de aardappelschijfjes vergeten vandaag.

Jc
25 mei 2026
Elso Kwak
24 mei 2026

Het vlees was iets te hard geroosterd. Daardoor had het een bittere bijsmaak, jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jc meijer
22 mei 2026

Aardappelen rommeltje...rest was ok!

Denise
21 mei 2026
Ro
19 mei 2026
Jc meijer
17 mei 2026

Shaslick menu deze keer erg goed! Top!

Marcel Jasper
16 mei 2026
Mi
16 mei 2026

Good food and customer service. 👏🏾👏🏾👏🏾

Johanna
14 mei 2026

Lekker lekker lekker en weer een ruime portie!

Dineke
10 mei 2026

Heb heerlijk gegeten en de wachttijd viel reuze mee.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jc meijer
10 mei 2026
Natasja
9 mei 2026

Was heerlijk 😋

Annemiek
7 mei 2026

Zoals voorgaande keren, het was weer heerlijk. Tot de volgende keer!

Pauline
6 mei 2026

Het was weer heerlijk 😎

Marcel Jasper
5 mei 2026
Pijl
5 mei 2026

Even naar elders gehopt maar weer terug! Snel bezorgd 40min Goede hoeveelheid ribs met vlees en saus

M. H
5 mei 2026

Kapsalon XL Kipfilet en Döner waren top! Goede portie, en goed bereid. Crispy chicken tenders ook top! We gaan zeker nog een keer bestellen!

Loes
3 mei 2026
R.J.
2 mei 2026
Lex
1 mei 2026

Lekker donër Xl broodje zoals elke keer. Tip Top👍👍👍

Paul abhay
30 april 2026

Was super lamskoteletten menu

Fh De grijs
29 april 2026

Broodjes zijn altijd heerlijk vers, en lekker

K.de Vries
27 april 2026

Het was weer ouderwets lekker, dank daarvoor.

Joop van der Wel
27 april 2026

Het was weer prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoi
27 april 2026
Jc meijer
24 april 2026

Prima allemaal!!

Anoniem
23 april 2026
Hedy
19 april 2026

Vlug , warm en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cécile
19 april 2026

Altijd lekker en goed!

Geurt
19 april 2026

Weer erg lekker gegeten!

Jc meijer
17 april 2026

Brood droog, geen peper op mexican burger. Tortilla chips slap. Helaas geen 5 sterren.

Janet
15 april 2026

Heerlijk eten, snel gebracht en bloedheet ook. Super gewoon

Martin
12 april 2026
Jc meijer
10 april 2026

Was uitstekend!!

Jc meijer
8 april 2026

Prima opgelost!

Cécile
5 april 2026

Heerlijk eten altijd weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pjotr
5 april 2026

Altijd goed en snel. Lekker ruime porties voor een prima prijs. Hier kan je prima wat bestellen, vooral doen!

D.E. Hamel
5 april 2026

Goed!!

Dirk Jan Dolfing
5 april 2026

Goed eten, vlot geleverd.

Jc meijer
4 april 2026

Mexican burger menu, was zeer goed!!

Lex
3 april 2026

Heerlijk broodje döner niks op aan te merken gewoon dikke prima Snel bezorgd binnen 15 min in huis,om even te vermelden ik woon ook in beijum vandaar de snelle levering vermoed ik.

Ramon
2 april 2026

Veelste lang wachten dik anderhalf uur. Eten was koud verkeerde gerechten leveren. Lamacun met shoarma bestelen en een wrap met döner krijgen. Hamburger bestellen zonder groente maar krijgen met groente enz enz het was heel slecht. Zonder van het geld

Johannan
1 april 2026

Wat een zalig eten in porties die ruim voldoende zijn. Hier gaan we vaker bestellen!

G. Bekkers
1 april 2026

Was druk, moest even wachten maar de kipkapsalon was erg lekker

PS
31 maart 2026

Goede shoarma en lekker snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N. Rashid
31 maart 2026
Marcel
31 maart 2026

Zoals altijd weer goed voorelkaar.

Manuel Bouman
29 maart 2026

Snel en warm bezorgd. Lekker eten!

Jc meijer
29 maart 2026

Hele goede kapsalons!!

Anoniem
27 maart 2026

Niks anders dan complimenten. Het eten was heerlijk. Ook de bezorging was prima op tijd.

Jc meijer
27 maart 2026

Wederom mist salade bij rijst met shaslik. Misschien niet op website plaatsen. Verder goed !

John
26 maart 2026

We bestellen hier regelmatig. Normaliter is het eten heerlijk, mals, warm en vers. Vandaag beetje tegenvaller. Doner was lauw, broodje klef en spareribs meerdere droge stukjes. Volgende keer hopelijk weer as usual.

R
23 maart 2026

Mooi op tijd, maar eten was ijskoud. Teleurstellend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jc meijer
21 maart 2026

Was helemaal goed!

Martin
19 maart 2026
Joop v.d. Wel
17 maart 2026

Uitstekende en kwalitatieve gerechten en prima bezorging

MiRo
15 maart 2026

Heerlijke kapsalon döner en goede portie

Reint-Jan Kunst
15 maart 2026

Heerlijke Lamachoun Döner met Tajinsaus top👌👌👌😋

Annemiek
12 maart 2026

Het eten was weer heerlijk, heb echt genoten en kijk er ook iedere keer naar uit om weer te bestellen.

Bakker
8 maart 2026

Jammer dat het koud was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cor
7 maart 2026
Geurt
7 maart 2026

De kwaliteit is wisselend, meestal goed, maar de laatste keer was het vlees behoorlijk zwart geblakerd.

Jc meijer
6 maart 2026
Myriam
4 maart 2026

Het was heerlijk en enorme porties met verse groenten en zker een aanrader.

B de Vries
4 maart 2026
Rahida
2 maart 2026

Zoals altijd heerlijk gegeten

Sabrina Schipstra
2 maart 2026

Heerlijk kwalitatief eten, na een klacht hebben ze het direct opgepakt en eigenlijk onnodig nog extra gegeven. Heerlijk gegeten en perfect gekruid. Goed dat jullie klanten serieus nemen en nogmaals bedankt voor de vriendelijke service!

Herman
1 maart 2026
E. D.
27 februari 2026

Heerlijke kapsalon weer gehad.

Jan de Jong
27 februari 2026
Annemiek
25 februari 2026
Daisy
23 februari 2026

Had een kip salade besteld maar zat geen kip in en dat voor 8 € een kleine pakje erg jammer

Jc meijer
23 februari 2026

Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jc meijer
18 februari 2026

Slappe niet goed gegaarde aardappel. Doner allemaal kleine stukjes (zwarte stukjes) Burger wel goed!!

Jc meijer
13 februari 2026
B de Vries
9 februari 2026
Meinema
8 februari 2026

Eten was niet meer warm en dit was 2de keer al .dus wij bestellen hier niet gauw weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jammer
8 februari 2026

Eten was prima, maar de service was erg jammer. Wegens eerdere ervaring met afhalen al 5 minuten langer gewacht voordat ik heen ging. Bij binnenkomst was er nog niet eens aan mijn bestelling begonnen. Uiteindelijk nog 10 minuten zitten wachten (net als de vorige keer).

BB de Vries
7 februari 2026

Bestelde broodje doner feta maar er was geen feta in en ipv een sprite kreeg ik een fristi, beetje jammer Bezorger was erg vriendelijk

Hilal
7 februari 2026

Herhaling vatbaar. Verbaasd over hoe veel het was. Complimenten hiervoor. Eten is warm bezorgd en snel.

P
7 februari 2026
Richard
5 februari 2026

Lekker eten maar wel 80 min wachten tot het bezorgt werd op een donderdag..

L.R Nicolai
5 februari 2026

Bestel kipstukken om 18.30 uur en krijg ze 20.45 uur en lauw warm. Sorry meneer een beetje druk wordt er gezegd. Een nieuw record!! 2 uur en 15 minuten. Ik haak voorlopig even af. Succes verder!

Annemiek
4 februari 2026

Ondanks de gladheid toch gekomen wel na 1,5 uur en het eten was ietsjes kouder dan normaal maar wel dapper van de bestuurder om de weg op te gaan.

Jeroen
1 februari 2026

Na lange tijd weer eens eten besteld bij Bitro Beirut. Ondanks snelle levering was het eten koud. De frietjes lagen verspreid door de hele tas. Blikje fris lag er ook tussen. Alles was één vette drek. Jammer dat er geen verbetering in zit, de kwaliteit is hard achteruit gegaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.